zondag 25 november 2012

Laat mijn tranen Uw hart beroeren

Mijn tranen blijven stromen,
ik zal niet ophouden met huilen
totdat de Heer uit de hemel omlaag kijkt,
totdat Hij mij ziet.

Klaagliederen 3:49,50



Laat mijn tranen Uw hart beroeren.
Zie mij in genade aan.
Laat mijn tranen U ontroeren,
wees, o Heer, met mij begaan.

Laat mijn tranen Uw hart beroeren.
Zie op mij in Uw grote liefde neer.
Laat mijn tranen U ontroeren
beslecht ook deze strijd voor mij, o Heer.

Laat mij tranen Uw hart beroeren.
Verkort de tijd van deze strijd.
Laat mijn tranen U ontroeren.
Zie toch, Heer, hoeveel Uw kind lijdt.

Laat mijn tranen Uw hart beroeren.
hoor mijn in wanhoop gebeden gebed.
Laat mijn tranen U ontroeren
zodat redding in beweging wordt gezet.

Laat mijn tranen Uw hart beroeren,
maar ik buig mijn hoofd voor Uw wil.
Laat mijn tranen Uw hart ontroeren,
en ik wacht, rustig en stil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten