zaterdag 17 november 2012

Hoe lang nog?

Mijn ziel schreeuwt het uit naar God.
Hoe lang nog, Here, hoe lang nog?

Bent U mij
vergeten?
Houdt U Zich
voor mij verborgen?
Moet ik, met
angst in mijn hart,
zelf voor een
uitweg zorgen?

Hoelang nog, Here, hoe lang nog?
Mijn ziel schreeuwt het uit naar U.

Zie toch, Here,
naar mij om.
Hoor
en antwoordt mij.
Schenk mij
weer hoop.
Zet mij
van sterven vrij.

Mijn ziel schreeuwt het uit naar God.
Hoe lang nog, Here, hoe lang nog?

Mijn vijanden roepen
dag aan dag,
vol
van kracht.
Hoor ik reeds
het geluid van overwinning?
Hen roepen;
"In onze macht?"

Hoe lang nog, Here, hoe lang nog?
Mijn ziel schreeuwt het uit naar U.

Maar.....

Op Uw liefde
vertrouw ik, Heer.
Juichen van vreugd
over de redding die u brengt.
U, die zo goed bent
voor mij.
Over U zal ik zingen,
telkens weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten