zondag 25 november 2012

Een ladder naar de hemel

In mijn droom zie ik een ladder
die reikt van de aarde tot de hemel.
Engelen klimmen op en neer.
Zij dragen mijn offer van lofprijs
tot aan de troon van mijn Heer.


Golven van angst gaan door mij heen,
als om mij heen geweerschoten klinken.
Toch reikt mijn hand naar boven
om uit de stroom van levend water te drinken.

Golven van verdriet gaan door mij heen,
om het verlies van mijn geliefde kind.
Mijn kussen is doorweekt van tranen,
maar ik weet dat ik mijn kostbare parel
in Uw hand wedervind.

Golven van depressie gaan door mij heen,
ontnemen mij het zicht op het leven.
Toch klem ik mij in al mijn wanhoop vast
aan Hem, die Zijn leven voor mij heeft gegeven.

Golven van pijn gaan door mij heen.
Zwaar is het einde van mijn levensstrijd.
Mijn lichaam schreeuwt om levensadem,
maar ik dank Hem om Zijn aanwezigheid.


In mijn droom zie ik de ladder
die reikt van de aarde tot de hemel.
Engelen klimmen op en neer.
Zij dragen mijn offer van lofprijs,
tot aan de troon van mijn Heer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten